ДЛЯ ЛІЦЕЇСТІВ

 
на головну мапа сайту контакти

Про проведення державної підсумкової атестації в навчальних групах ІІ курсу


Поради ліцеїстам щодо складання ДПА


Про проведення державної підсумкової атестації в навчальних групах ІУ курсу


 НАКАЗ Про проведення державної підсумкової атестації в навчальних групах ІІ курсу

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014р. № 1547 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за номером № 157/26602, наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2015 № 192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році», листа Міністерства освіти і науки України від 11.06.2014 р. № 1/9 – 303 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року», наказу Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації № 84 від 16 березня 2015 року, на підставі робочого навчаль­ного плану ліцею на 2014/2015 н. р., рішення педагогічної ради (протокол № 2  від 26.03.2015р. )   

Для ліцеїстів ІІ курсу державна підсумкова атестація буде проведена  з трьох предметів з

української мови -

математики -

біологіії -  


Під час складання

Усної державної підсумкової атестації:

  • візьміть білет, назвіть його номер;
  • сядьте на місце, заспокойтеся;
  • прочитайте завдання;
  • зосередьтесь і спробуйте зрозуміти його зміст;
  • складіть детальний план відповіді, запишіть важливі визначення,формули, схеми;
  • готуючи конспект відповіді, не намагайтеся записати все слово в слово. Відшліфуйте і зафіксуйте першу фразу своєї відповіді, яка має бути змістовною і стилістично бездоганною;
  • пам’ятайте, що таблиці, плакати тощо, що є у вашому розпорядженні під час державної підсумкової атестації, - це ваші помічники, тому що у них міститься значна частина інформації, необхідної для відповіді;
  • починайте відповідь  з оголошення її плану. У цьому випадку екзаменатор з перших хвилин оцінить не тільки коло питань, що ви будете розглядати, а й вашу здатність логічно мислити та грамотно будувати відповідь;
  • висловлюйтеся логічно;
  • супроводжуйте відповідь узагальненнями, викладом закономірностей;
  • тримайтеся впевнено, відповідайте чітко, але не голосно;
  • намагайтеся, щоб ваша відповідь на кожне запитання тривала не більше  5 - 7 хвилин;
  • не виправдовуйтеся, якщо ви допустили у відповіді неточність. Проаналізуйте свою помилку, спробуйте показати екзаменаторам,що ця помилка випадкова і надалі ви її не допустите. Будьте спокійними. У такій ситуації лише ясність і чіткість вашого мислення допоможуть спростувати негативний ефект помилки;
  • не хвилюйтеся, якщо не знаєте, як відповісти на запитання, спробуйте зібратися з думками. Згадайте все,що стосується даної теми;
  • не говоріть відразу, що не можете відповісти на запитання, це відчуття може бути помилковим.

 

До складання ДПА

  • Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні програми, навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
  • Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
  • Під час підготовки до державної підсумкової атестації з будь-якого навчального предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати - ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
  • Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за 4 дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня  - решту питань, четвертого  - повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
  • Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
  • Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
  • Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед державною підсумковою атестацією, робіть це заздалегідь.
  • Пам’ятайте, що інформація одержана на консультації перед державною підсумковою атестацією буде корисною для вас.
  • Не забудьте під час консультації поставити педагогу ті запитання, які вас найбільше хвилюють.
  • Робіть шпаргалки за бажанням, це сприяє закріпленню знань, однак пам’ятайте, що користуватися ними під час державної підсумкової атестації не можна.
  • Проговоріть батькам плани своїх відповідей на запитання.
  • Повторіть плани відповідей на запитання напередодні державної підсумкової атестації, акцентуйте увагу на найважчих.
  • Не забудьте прийти на консультацію.
  • Відпочиньте за два-три дні до державної підсумкової атестації.
  • Ляжте раніше спати напередодні державної підсумкової атестації, а ранок у жодному разі не розпочинайте «зубрінням».
  • Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки до державної підсумкової атестації .
  • Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.
  • Прийдіть на державну підсумкову атестацію завчасно.

Після складання ДПА

-          Зателефонуйте батькам. Пам’ятайте, що вони хвилюються за вас.

-          Проаналізуйте ваші помилки, щоб не припуститися їх у майбутньому.

-          Відпочиньте у цей день, а вже з наступного починайте готуватися до державної підсумкової атестації з іншого навчального предмета.

-          Під час підготовки до державної підсумкової атестації з іншого навчального предмета врахуйте вже набутий вами досвід.

 НАКАЗ Про проведення державної підсумкової атестації в навчальних групах ІУ курсу

Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 №1547 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 лютого2015 року за номером №157/26602, наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2015 №192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році», п.4. наказу Міністерства освіти і науки України від 01.10.2014 №1120 «Про деякі питання проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 08.10.2014 за №1208/25985, від 16.12.2014 №1475 «Про затвердження Календарного плану проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання,здобутих на основі повної загальної середньої освіти, для осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2015 році» (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 12.02.2015 №132), наказу департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 16 березня 2015 року № 84 «Про закінчення 2014/2015 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у загальноосвітніх навчальних закладах Київської області», листів Міністерства освіти і науки України від 11.06.2014 № 1/9-303 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2014/2015 навчального року», рішення педагогічної ради (протокол № 2 від 26.01.2015р.), згідно з заявами ліцеїстів 

 Для ліцеїстів ІУ курсу державна підсумкова атестація буде проведена з у формі ЗНО в указаний термін  (інформація уточняється)

Під час складання

Письмової державної підсумкової атестації:

  • не сподівайтеся на допомогу екзаменатора, якщо вам не зрозумілий текст завдання. Екзаменатор має право давати пояснення, якщо текст завдання погано надрукований;
  • почніть розв'язувати найлегше, на вашу думку завдання. Заплутана умова ще не говорить про складність завдання.  Зберіться з думками та починайте працювати. У вас усе вийде!;
  • не зациклюйтеся на тому завданні, яке не можете розв’язати , спробуйте розв’язати інше. Можливо ,успіх розв'язання легшого завдання додасть вам упевненості, і  ви зможете впоратися зі складнішим;
  • будьте уважними, запам’ятайте вказівки учителя щодо підписання роботи, заповнення певних бланків та виконання завдань;
  • сконцентруйтеся після організаційних моментів - для вас тепер є лише текст завдань і час для їх виконання;
  • прочитайте завдання двічі і обов’язково до кінця, зрозумійте, що від вас вимагається;
  • не поспішайте, оскільки можете неправильно зрозуміти умови завдань;
  • думайте лише про виконання того завдання, що виконуєте, а не всіх відразу;
  • перевірте виконане завдання;
  • прислухайтеся до своєї інтуїції.


Про що  необхідно знати та пам'ятати ліцеїстам

Загальні правила для ліцеїстів

1. Правила поведінків ліцеїстів базуються на законах України, постановах Міністерства освіти та науки України та органів місцевого самоврядування, Статуті ліцею.
2. У випадку порушення Правил до ліцеїстів можуть бути вжиті такі стягнення:
- усне зауваження;
- запис зауваження в щоденник;
- винесення догани, включно із занесенням іі в особисту справу ліцеїста;
- виклик ліцеїста самого або з батьками на педагогічну нараду;
- відшкодування завданої ліцеїстом матеріальної шкоди його батьками;
3. Заборонено приносити до ліцею предмети або речовини, які можуть зашкодити здоров'ю та безпеці оточуючих або завадити проведенню навчального процесу.
4. Паління та вживання алкогольних напоїв на території ліцею категорично заборонено.
5. До закінчення уроків ліцеїст може залишити територію ліцею тільки з дозволу директора.
6. Ліцеїст має бути ввічливим у спілкуванні з учителями, працівниками ліцею, батьками інших ліцеїстів, а також з ліцеїстами.
7. Ліцеїсти повинні дбайливо ставитися до ліцейського майна та речей, що належать вчителям та іншим ліцеїстам. Забороняється брати без дозволу чужі речі. За пошкоджене ліцейське майно батьки учня зобов'язані відшкодувати збиткі.
КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ НА УРОЦІ:

— Старанно вчись, систематично відвідуй уроки, не запізнюйся.

— Безперечно виконуй розпорядження учителів, уповноважених ліцейського колективу.

— Під час уроку сиди прямо, не спирайся на парту і не розлягайся, уважно слухай, не займайся сторонніми справами.

— Якщо знаєш відповідь на запитання, мовчки підніми руку.

— Не «тягнись» і не вигукуй — будь скромним.

— Уважно слухай відповідь товаришів, не глузуй з товариша, що допустився помилки, неточності у відповіді.

— Будь ввічливим з учителями і товаришами: проси вибачення, коли ненавмисне вчинив якусь прикрість, постійно користуйся словами ввічливості.

— Допомагай товаришеві у навчанні.

— Тримай у чистоті й порядку своє робоче місце в класі, кабінеті, майстерні.

— Не затримуй хід уроку, не завдавай запитань, які не стосуються теми.

— Виправляй відповідь товариша у доброзичливій формі, не підкреслюй своєї переваги.

— Якщо не підготувався до уроку, скажи про це і не намагайся відповідати, цим ти збережеш час і для себе, і для товаришів.

Правила поведінки на уроках

1. Ліцеїсти зобов'язані приходити до ліцею за 10-15 хвилин до початку занять.
2. Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.
3. Одяг ліцеїстів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у Статуті ліцею.
4. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.
5. Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу інших ліцеїстів від уроку.
6. Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.
7. Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього ліцеїсти можуть йти на перерву.
8. Ліцеїсти повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень.
9. Ліцеїст повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.
10. Ліцеїсти зобов'язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки як під час уроків, так і після їх закінчення.
11. Забороняється користуватися мобільним телефонами під час проведення уроків.

Як готувати домашні завдання

Рекомендації ліцеїстам
1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
4. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
5. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
6. Між уроками роби перерви.
7. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати.
8. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. (Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці).
9. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження.
10. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал.
11. Складай план усної відповіді.
12. Перевіряй себе.

 

 

Як надовго запам'ятати навчальний матеріал?

  • Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам'ятовує і довго пам'ятає.
  • Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п'ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
  • Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
  • Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам'ятовується.
  • Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
  • Після математики – вчи історію, після фізики – літературу: память любить різноманітність.

 

КОЛІФКС 2007.
Всі права застережено.