Новини

Новини /
на головну мапа сайту контакти

Калейдоскоп подій: ФАНТАЗУЄМО І ТВОРИМ РАЗОМ!

Барви України

            Щасливі ми, що народилися на такій чудовій, багатій, мальовничій землі – на нашій славній Україні! Скільки слів можна підібрати, щоб описати Україну! Співуча, квітуча, красива, барвиста, прекрасна, неосяжна… Перш за все, це − рідна земля, − земля, де ми народилися, де зростаємо, пізнаємо її красу, чарівність, неповторність. Барвами нашої держави є синя і жовта. Чисте небо – символ миру та пшеничне поле – символ  достатку.

            5 листопада 2016 року з метою розвитку творчої особистості, сприяння  обдарованості було проведено вихователем Ольгою Миколаївною Федюк, в рамках Клубу вихідного дня, з вихованцями гуртожитку  майстер-клас  за технікою орігамі  «Моя барвиста Україна». Найактивніші були такі ліцеїсти: Маланчук Лілія, Дикальчук Христина, Лесковець Юлія. Всі, хто брав  участь у виготовлені композиції, отримали задоволення від результату своєї праці. Ліцеїсти мають бажання надалі брати участь в інших творчих справах.

 Ольга Миколаївна Федюк, вихователь

НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

        Вихователь повинен мати мудрість вчителя, відповідальність старшого товариша, доброту матері, строгість батька. Кому ж ще можна розповісти про негаразди з предмета, про сварку з товаришем чи про щасливу подію в сім’ї?

       Від вихователя залежить ступінь сформованості дитячого колективу. Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога.    Головним завданням методичної роботи в ліцеї є надання реальної, дієвої допомоги вихователям та класним керівникам у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь.

10 листопада відбулося засідання методичної комісії вихователів та класних керівників «Методична комісія вихователів та класних керівників: проблеми, пошуки, рішення». Засідання проходило у формі ділової гри. 

Під керівництвом Федюк Ольги Миколаївни та Редьки Лілії Петрівни колектив вихователів розв’язував педагогічні проблеми, виконували різні ролі, програвали ситуацію і знаходили шляхи розв’язання конфлікту.

Методична робота була спрямована на формування професійної компетентності, розвиток творчого потенціалу колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності.

Редька Лілія Петрівна, вихователь

ФЕНОМЕН ЛІЦЕЙСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

Творчість — це завжди творення, тобто побудова нового і оригінального, нестандартне бачення у звичайному. Це можливість продукувати значну кількість нових ідей. Що стосується творчих можливостей ліцеїстів, то вони реалізуються в різних видах їх діяльності, а саме: в грі, навчанні, спілкуванні, трудовій діяльності.

Так, під час уроку, що проводиться у формі гри, учні створюють у своїй уяві певні «продукти», реалізують бажані задумки, продукують багато ідей. Вони почуваються вільно і не скути досвідом, знаннями, не обмежені заборонами, які не дозволяють їм вільно розпоряджатися предметами, матеріалами тощо. Через такий ігровий тренінг творчості, що проводить вчитель Корнійчук Олена Сергіївна на уроці художнього мистецтва, саме в ігровій діяльності ліцеїсти навчаються бачити не лише стандартні способи використання тих чи інших предметів. 

Тож, креатив­ність на уроці можна розглядати як основу продуктив­ного розвитку учня, як потенціал, що забезпечує його зростання, тобто високий рівень оволодіння соціаль­ним досвідом.

КОЛІФКС 2007.
Всі права застережено.