| Методична комісія вихователів та класних керівників Це система цілеспрямованого фахового зростання педагогічних працівників, процес постійного примноження вихователями теоретичних знань та практичних навичок і вмінь із метою підвищувати рівень професійної майстерності проблеми і затвердженого плану роботи методичної комісії на даний навчальний рік. Методична проблема, над якою працює методична комісія вихователів та класних керівників: створення умов для розвитку і самореалізації особистості ліцеїста в умовах використання нових педагогічних технологій. Головним завданням методичної роботи є надання реальної, дієвої допомоги класним керівникам та вихователям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь. До складу методичної комісії вихователів входить 9 працівників, з яких рівень педагогічної майстерності мають: - спеціаліст вищої категорії – 3; перша – 1; друга – 1; Звіт МК за 2015/2016 н.р. |
|
МК гуманітарних дисциплін
Модель методичної роботи Основні завдання методичної комісії - інформаційне забезпечення педагогічних працівників із питань педагогіки, психології, фахових дисциплін;
апробація та введення нових, освітніх технологій і систем; усебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них навичок науково-дослідної роботи, зацікавленості педагогічними технологіями; перенесення акценту з інформаційних на інтерактивні аспекти, сприяння виробленню в учителів умінь і навичок самостійної роботи з метою неперервного підвищення своєї кваліфікації та вдосконалення педагогічної майстерності. Формуємо: Залучаємо до роботи над методичною проблемою «Використання інноваційних педагогічних технологій Звіт МК за 2015/2016 н.р. |
Працюючи головами методичних комісій, Алла Анатоліївна Усова, Корнійчук Олена Сергіївна та Редька Лиілія Петрівна весь час дивуються, як встигають зробити вчителі та вихователі своєчасно все те, що від них вимагають. А вимагають усі: діти, батьки, ліцейська адміністрація, методисти... Навіть перерахувати всіх, хто спрямовує і контролює роботу педагога, неможливо. Тому вже давно зрозуміло, що найголовніше наше завдання, як голів методичної комісії, полягає в допомозі вчителям та вихователям. Що зробити для того, щоб педагоги зрозуміли: разом важку справу робити легше? Так за багато років вдалося створити певну систему методичної роботи. І починається вона насамперед, про це ми хочемо сказати з гордістю, із взаємоповаги та взаємодопомоги в нашому педагогічному колективі. Тож, 15.06.2016 р. о 11.00 запрошуємо всіх на спільний творчий звіт голів МК | МК природничо-математичних дисциплін В 2015/2016 навчальному році МК вчителів природничо-математичних дисциплін працювали над проблемою: « Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності в рамках сучасного уроку вчителів природничо-математичного циклу». Основні завдання, які комісія природничо-математичних дисциплін визначила на 2015/2016 навчальний рік були такими: дидактичні : Формування професійних, ключових, предметних, соціальних компетентностей учнів; Розвиток творчої активності кожного суб’єкта навчання; Забезпечення й стимулювання саморозвитку та самоактуалізації особистості учня; Розвиток науково-дослідницьких навичок учнів; Підвищення рівня навчальних досягнень; Удосконалення системи контролю навчальних досягнень учнів. педагогічні: Звіт МК за 2015/2016 н.р.
|