Вимоги
сьогодення - це новизна, інновація, в яких педагоги прагнуть бути творчими та
компетентними. На сучасному етапі в нашому ліцеї створені сприятливі умови для творчого
розвитку та діяльності, як педагогів, так і вихованців закладу, підвищення на
цій основі результативності навчально-виховного процесу. Проектна діяльність – одна з найперспективніших складових освітнього
процесу, тому що створює умови творчого саморозвитку та самореалізації учнів,
формує всі необхідні життєві компетенції. В травні місяці в
ліцеї пройшла декада педагогічної майстерності вихователів «Проектна технологія, як розвиток пізнавальної та дослідницької
діяльності ліцеїстів», під час якої відбувалося представлення проектів у навчальних групах.
|
| Теми проектів, над якими
ліцеїсти працювали разом з керівниками груп протягом навчального року, були
цікавими та різноманітними: «Народні символи
України», «Спілкування і взаємодія», «Джерело творчості», «Від ліцейського
життя – до мистецтва жити», «Кроки до успіху», «Ліцейська стометрівка». Засідання методичної комісії –
це традиційна форма колективної роботи, яка допомагає систематизувати
накопичені знання, відкриває нові можливості для творчих задумів. В рамках
декади вхователями навчальних груп було організовано та проведено тренінгове
заняття «Сучасні виховні системи й
технології виховання» та випущено методичний бюлетень «Використання проектних технологій у виховній роботі».
|
| Отже, метод проектів займає все більш чільне місце в
педагогічній практиці. Ми все робимо для того, щоб діти, яких ми виховуємо та
навчаємо, стали самостійними, творчими, духовно багатими, а ми – педагоги,
впроваджували у свою роботу те, що творить творчу особистість. Юлія Анатоліївна Запальська, вихователь
|
|