В ЛІЦЕЇ-ІНТЕРНТІ ПРОВЕДЕНО ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ З ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ПОВЕДІНКИ ПРИ ВИНИКНЕННІ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
| Всі ми прагнемо забезпечити своїм дітям щасливе дитинство. Щасливе – означає безтурботне, цікаве, радісне, але найголовніше – безпечне. А найважливішою умовою безпеки дітей є прищеплення їм необхідних знань про безпечну поведінку. Правила безпеки життєдіяльності слід знати всім, а підростаючому поколінню особливо. Адже, як свідчить безжальна статистика, юні громадяни нашої держави, на жаль, дуже часто стають учасниками надзвичайних подій. Причиною цього є незнання послідовності правильних дій у екстремальних ситуаціях.З 21 по 27 січня в ліцеї-інтернаті було проведено Тиждень знань з пожежної безпеки та поведінки при виникненні надзвичайних ситуацій, мета якого – дати вихованцям необхідний мінімум елементарних знань щодо правил поведінки при виникненні пожеж та надзвичайних ситуацій, а також набуття ліцеїстами чітких знань, практичних дій та навичок поведінки під час виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру.Реалізація тижня розпочалася з випуску тематичної стінної газети «Правила пожежної безпеки», яку підготувала творча група вихователів «Формування навичок культури поведінки вихованців ліцею та засад здорового способу життя» (керівник – Литвиненко Олена Володимирівна). З метою підвищення рівня обізнаності ліцеїстів щодо запобігання пожежам та правил поведінки при виникненні надзвичайних ситуацій вихователями навчальних груп були проведені години спілкування «Причини виникнення пожеж та засоби боротьби з ними». Розширити свої знання з даного питання вихованці ліцею змогли завдяки книжковій виставці літератури з відповідної теми, яку організувала завідуюча бібліотекою Бабенко Тетяна Петрівна.В рамках Клубу вихідного дня для ліцеїстів була проведена вікторина з пожежної безпеки, де вихованці мали змогу показати свої знання з даного питання та дізнатися багато чого нового для себе.Звичайно, і вдома, і у ліцеї дітям постійно нагадують про правила безпеки. Але саме проведення таких Тижнів є дієвою формою виховання підлітків, яка допомагає правильно орієнтуватися у небезпеці та знаходити правильні рішення в разі виникнення надзвичайної ситуації.Для наших вихованців, які тільки, можна сказати, починають жити, ці знання про безпеку можуть стати надійним фундаментом, на якому і повинний будуватися світогляд особистості, готової до життя в сучасному світі. Хотілося б сподіватися, що набуті ліцеїстами знання та навички, в реальному житті їм ніколи не знадобляться! | | | | | | | |
|