|
|
Про математичний час
Що можна сказати про час та його вимірювання? Потік часу уявляється бурхливим і не однорідним. Скоріше, цей потік складається з безлічі різних струмочків. Це світ, у якому ми живемо. Одного не може час - текти назад. Куди ж тече цей потік? Майбутнє Часу - це майбутнє Всесвіту. Воно бачиться нескінченним.
Тому, презентуємо новий проект...
|
|
|
В ЛІЦЕЇ-ІНТЕРНТІ ПРОВЕДЕНО ТИЖДЕНЬ ЗНАНЬ З ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ПОВЕДІНКИ ПРИ ВИНИКНЕННІ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Всі ми прагнемо забезпечити своїм дітям щасливе дитинство. Щасливе – означає безтурботне, цікаве, радісне, але найголовніше – безпечне. А найважливішою умовою безпеки дітей є прищеплення їм необхідних знань про безпечну поведінку.
Докладніше...
|
|
|
Поспішайте взяти участь!
З 29.01.2013 по 08.02.2013 в ліцеї проходить декада фізико-математичних дисциплін.З метою впровадження інформаційно-комунікаційних технологій та активізації пізнавальної діяльності ліцеїстів під час проведення декади створюється творча майстерня та кінолекторій, проводяться конкурси та відкриті заходи.
Докладніше...
|
|
|
Психологічна допомога
Сучасний стан розвитку суспільства, обумовлюється зростанням темпів життя, збільшенням об’єму інформації, кризовими явищами в природі, суспільстві і сім’ї, показує гостру необхідність психологічної допомоги людині на всіх етапах її розвитку.
Розвиток в дитинстві, в підлітковому та юнацькому віці проходить дуже динамічно, тому дуже актуальною є робота психолога.
Докладніше...
|
|
|
УВАГА! УВАГА! УВАГА!
Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту
запрошує на
ЗУСТРІЧ З ВИПУСКНИКАМИ
МИНУЛИХ РОКІВ,
яка відбудеться 2 лютого 2013 року
о 16 годині в приміщенні ліцею.
|
|
|
МИ ДАРУЄМО ТЕПЛО СВОЇХ СЕРДЕЦЬ…
17 січня вже традиційно зустрічали в стінах нашого закладу слухачів курсів підвищення кваліфікації Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.
Досвідом роботи, перед слухачами курсів, поділилась вихователь ліцею Лілія Петрівна Редька, презентувавши своє портфоліо «Сходинки досвіду».
Докладніше...
|
|
|
ВІД ТВОРЧОГО ЗАДУМУ ДО РЕЗУЛЬТАТІВ…
В. О. Сухомлинський свідомо рекомендував керівникам закладів освіти: «Якщо ви хочете, щоб праця приносила педагогу радість, щоб повсякденне виконання обов’язків не перетворилося в нудну, одноманітну повинність, ведіть кожного педагога на щасливу стежину творчості…».
Створити необхідні умови для розвитку педагогічної творчості колективу, відповідну позитивну атмосферу, надихнути педагогів на творчу діяльність і підтримати своїх колег у їхніх творчих педагогічних пошуках завжди прагне директор ліцею-інтернату – Володимир Матвійович Балясников.
На сучасному етапі в ліцеї-інтернаті створені сприятливі умови для творчої діяльності педагогів і підвищення на цій основі результативності навчально-виховного процесу.
Докладніше...
|
|
|
|
|
|