Світова література

8 клас

№ п/п

Дата

Зміст уроку

Домашнє завдання

1

07.09

Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва. Вільям Вордсворт  «До прекрасного»

Опрацювати ст..5-7, за бажанням вивчити сонет на пам'ять

2

07.09

Місце національних літератур у всесвітньому літературному процесі, їх взаємодія і  взаємовпливи.    

Веди, Коран як пам'ятки світової літератури

Опрацювати ст..8-10, читати старозавітні історії про Каїна та Авеля, Вавелонську вежу

3

14.09

Біблія як пам'ятка світової культури. Старий заповіт

Опрацювати ст..10-12, скласти план ключових епізодів із життя Ісуса Христа

4

14.09

Біблія. Новий заповіт. Доля Ісуса Христа.. Головні цінності християнської культури......   

Прочитати «Притчі про сіяча», «Притчі про блудного сина», написати творчу роботу «Чим образ Ісуса так приваблював художників»

5

21.09

Урок позакласного читання. Новозавітні притчі

Виписати афоризми з прочитаних текстів з Біблії

6

21.09

Урок розвитку зв'язного мовлення. Творча робота

Підготуватись до контрольної роботи

7

28.09

Тематичне оцінювання № 1 за темою:

«Вступ. Художня література як мистецтво слова, її місце серед інших видів мистецтва»: різнорівнева контрольна робота

Прочитати міфи про Геракла, Прометея, підготувати повідомлення на тему «Античність»

8

28.09

Антична (грецька і римська) література - вихідна основна «Ми всі - греки»

Опрацювати ст..16-20

9

05.10

Найвідоміші цикли давньогрецьких міфів. Міфи фіванського циклу та про аргонавтів

Опрацювати ст..20-25, прочитати міфи троянського циклу

10

05.10

Найвідоміші цикли давньогрецьких міфів. Міфи троянського циклу

Підготувати повідомлення про Гомера, читати «Іліада»

11

12.10

Гомер - легендарний основоположник європейської літератури. Поема  „Іліада"

Опрацювати ст..32-35, читати «Іліада»

12

12.10

Гуманістичний пафос «Іліади» - осуд війни та її жорстокості, співчуття людському горю, повага до людини

Опрацювати ст.. 35-36, написати творчу роботу «Образи Іххіла І Гектора -вічні»

13

19.10

Образи Ахілла і Гектора як уособлення ідеалу людини, героя, воїна

Скласти порівняльну таблицю Аххіла і Гектора, скласти візитку поеми «Іліада»

14

19.10

Гомер «Одіссея»

Підготуватись до написання творчої роботи по творчості Гомера

15

26.10

Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання творчої роботи за темою: «Актуальність«Іліади» Гомера для нашого часу»

Опрацювати ст..67-68

 

16

26.10

Давньогрецька лірика як синтез поезії та музики. Види давньогрецької лірики. Тіртей. Архілох

Опрацювати ст..68-69, скласти кросворд до теми уроку

17

02.11

Пісенна давньогрецька лірика: Сапфо, Анакреонт

Опрацювати ст..71-74, підготуватись до контрольної  роботи

18

02.11

Тематичне оцінювання № 2 за темою: «Гомерівська «Іліада» та давньогрецька лірика»: різнорівнева контрольна робота

Підготувати повідомлення «Театр у Давній Греції»

19

09.11

Театр у Давній Греції. Виникнення трагедії та комедії. Есхіл «Прометей закутий»

Опрацювати ст..75-78, підготуватись до творчої роботи

20

09.11

Урок розвитку зв'язного мовлення «Вічна іскра вогню Прометея» (образ Прометея у світовій літературі)

Написати творчу роботу «Вічна іскра вогню Прометея»

21

16.11

Софокл - видатний давньогрецький трагік. «Антігона» ( Пісня хору «Дивних багато в світі див»)- «гімн людині»). Оспівування людини та її внутрішнього світу

Опрацювати ст..81-85, читати «Антігона»

22

16.11

Публій Вергілій Марон - найвидатніший римський поет. Поема «Енеїда» як літературна обробка римської легенди про троянця Енея

Опрацювати ст..85-88, читати «Енеїда»

23

23.11

«Одіссея» мандрів Енея та «Іліада» його битв у поемі «Енеїда» Вергілія

Скласти таблицю «Поеми Вергілія і Гомера: спільне і відмінне»

24

23.11

Квінт Горацій Флакк видатний поет «золотої доби» римської літератури. Ода «До Мельпомени. Мотив увічнення пам'яті про поета»

Опрацювати ст..97-98, запитання 1-5 ст.98

25

30.11

Овідій та його відома поета «Метаморфози», її міфологічна основа

Опрацювати ст..99-101, читати «Метаморфози», підготуватись до контрольної роботи

26

30.11

Різнорівнева контрольна робота  за темою: «Людина та її світ у давній історії»

Підготувати повідомлення «Середньовіччя як історична  і культурна доба»

27

01.12

Середньовіччя як історична і культурна доба

Опрацювати ст..106-117

28

01.12

З китайської лірики. «Філософія життя» китайської поезії епохи. Тан. Лі Бо. «Входжу в річку...», «Печаль на яшмовому ґанку»

Опрацювати ст..117-118, читати поезію Лі Бо

29

08.12

Лірика китайського поета Ду Фу , її проблематика . «При місяці згадую брата», «Пісня про хліб і шовк», «Повертаються дикі гуси»

Опрацювати ст..120-122, читати поезію Ду Фу

30

08.12

Візерунки на камені. Із персько-таджицької лірики. Рудакі. Газелі, рубаї, бейти

Опрацювати ст..123-127, читати поезію Рудакі

31

15.12

Омар Хайям. Рубаї

Опрацювати ст..126-130, підготуватись до уроку виразного читання поезій

32

15.12

Урок виразного читання. «Поезія - це завжди неповторність» (Л. Костенко)

Підготувати повідомлення про лицарів і кодекс лицарської честі